Vytažení vstřikovače provádíme přímo na vozidle, buď mechanicky nebo hydraulicky.
Samozřejmě ne vždy se podaří zabránit poškození vstřikovače, vzhledem ke konstrukčnímu řešení samotného vstřikovacího systému, kdy vložením ocelového vstřikovače do hliníkových hlav motorů bez předchozího ošetření samotného vstřikovače speciální vazelínou, dochází k chemické reakci vlivem pronikání vody a spalin z motoru, která má za následek zareznutí a zapečení daného vstřikovače.
Pokud je tato reakce dlouhodobá, může uváznutí vstřikovače v hlavě motoru být tak silné, že přesáhne pevnostní mez vstřikovače v tahu a dojde k jeho přetržení. Tato situace je však procentuelně výrazně menší než úspěšnost vytažení bez poškození. Z finančního hlediska je stále výhodnější se o to pokusit než bezhlavě destrukčním způsobem uvolňovat uvázlé vstřikovače a zničit jiné části motoru, které již nejdou opravit a danou opravu jen prodražují.
David Švančar
Mobil: +420 603 433 134
E-mail: info@svancarbosch.cz